Black Eyed Girl

Jag och Lina har uppfunnit en ny lek. Den gar ut pa att helt random kasta en vattenflaska mellan sig medan man gar, och fanga den med endast en hand. Detta ar mycket roligare an vad det kanske later som. Pa vag hem fran neger och president kvallen i sondags lekte jag, Lina och Tasha denna lek. Allt var hur kul som helst anda tills jag skulle ta emot en langpassning fran Tasha. Hon kastade med all sin kraft for att den skulle na anda fran, men jag lyckades inte fanga den utan fick flaskan med locket fore mitt i fejan. Fy Faraooo vad ont det gjorde! Nasan svallde upp samma sekund som som flaskan traffade och jag sag inte klok ut. Dagen efter vaknade jag och fann varldens blatira. Och idag nar jag vaknade fann jag att den dessutom hade spridit sig till andra ogat. Sa har vandrar jag alltsa runt just nu:

image162

image163

Coolt va? Jag far i alla fall uppmarksamhet..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vinn ett vackert armband!
http://rebeccacecilia.blogg.se/1203446635_tvling.html#comment

2008-02-20 @ 08:38:59
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Pappa

Säg till alla att du har gjort slut med din pojkvänn...
Inte förvånad annars, m.h.t. bollsinne menar jag.
Tips: ta emot UTANFÖR kroppen så om du missar att ta emot så missar den även dig. Har du inte lekt äggkastning på midsommarafton förrut?

2008-02-20 @ 16:44:05
Postat av: Carolina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA förlåt men det där va typ det roligaste jag har sett på länge=D=D du gjorde min dag som vanligt;)

miss you my love:)

2008-02-21 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0