JURASSIC

Nu ar vi hemma fran var resa "The best freaking jurassic trip ever" (Det ar i alla fall vad jag skulle kalla den). Vi har sovit pa diverse strander/gutuhorn/flygplatser i 10 natter och left det aventyrliga livet som uteliggare i 10 dagar :D Bade motgang och medgang har vi haft men varken eller sa har det varit super kul och saaa flummigt. Jag ska publisera var dagbok som vi sa litgitgt fort under resans gang samt nagra frasha foton. Inget, varken text eller bild, kan dock ge en rattvis beskriving for hur Jurassic resan var. Himla skont att vara hemma anda och flytta in i nytt hus (Det ar saaa najs!)) Jag ser sa mycket fram emot alla klasser, folk och allt skoj som kommer komma under denna sista termin. Mest av allt ar jag taggad till tusen infor att sova i en sang igen!

Hang Loose!


Kommentarer
Postat av: Pappa

SKÖNT ATT HÖRA ATT NI ÄR HEMMA IGEN! gatuhörn????

2008-08-26 @ 20:51:16
Postat av: Tine

Nya bilder på föliset i Leiras foton. Precis 3 mån...



Hoppas att ni har de bra. Och att inflyttningen har gott bra...

Var rädda om er..



Kram Tine & Thessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0