Ny termin, nytt liv

Nar vi kom hit var vi ganska duktiga och trandade nastan varje dag. Detta vara dock endast i ca tre veckor. Sedan blev det mycket att gora i skolan, vi borjade jobba och ja, ni vet. Jag ar sa stel, tjock otranad och lat sa det finns inte. Men, idag var det forsta dagen pa spring term. Ny termin, nya klasser och nytt liv helt enkelt. Klasserna som jag kommer lasa ar foljande:

Arobic development
Begining weight traning
Fitness for living
Begining swimming
English listening and speaking
Piano privat instuction
 

Simmningen ar inte helt hundra for an i morgon. Jag kanske kommer han nagon mer klass ocksa, men det andra ar for sure. Fattar ni att jag bara har traningsklasser! Jag ska bli sa himla valtranad! Arobic development ar kl 06.00 varje morgon utom fredag och ar bara ren traning. Springa, simma, yoga och annat. Fitness for living innehaller en del traning, men mest teori, man lar sig om kost, muskler och traning i allmanhet. Sa himla bra kombination tycker jag. Och sedan lite viktlyftning och simmning pa det. Det basta av allt med mitt schema ar att allt ar pa morgonen sa jag kommer vara klar kl 11 eller tidigare varje dag. Mycket tid till stranden och annat alltsa. Jag ar sa himla taggad!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ingen golf, japanska eller businessklasser? Låter som et desperat Beach 2008 schema.

2008-05-02 @ 09:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0