"Nej, jag bor har"

Jag gillar itne nar folk tror att jag bara ar en helt vanligt turist har pa Hawaii. Jag bor faktiskt har och jag har mycket mer koll pa laget an en turist. Nar man sedan forklarar att man bor pa North Shore sa forstar dem det. Det ar status att bo pa North Shore med alla surfare. Vi ar glada att vi bor har och inte i staden med alla turister. Men sa igar sa passade vi faktiskt pa att leka lite turist. Jag var tvungen att hamta upp registerings platarna till min bil nere i stan. Jag ahr haft ltie problem med bilen ocksa, sa efter att de hade kolalt att allt var ok och monterat skyltarna stannade vi kvar i staden hela dagen. Det blev nagra timmar pa valkande Waikiki Beach, lite shopping (saklart) mat och alcoholfria drinkar och vandring runt i staden. Vi kopte aven mobil telefoner! Antligen kan vi kontakt med resten av varlden och den kan fa tag i oss! Det har varit sa otroligt frustrerande att inte kunna ringa nagon eller inte bli nadd, men nu sa, nu kan vi ocksa vara sociala. Det blev nan sketen telefon men det var en bra deal tydligen. Hoppas jag. Pappa brukar ju alltid hjalpa mig med det dara sa jag vet ju inte helt sakert. Sedan gjorde jag flator ocksa. Riktigt turistigt. Jag trodde att jag skulle vara assnygg i dem men det visade sig vara helt at andra hallet. 40 freaking $ kostade det och jag sag ut som ett UFO! Jag tog ut dem dirr nar jag kom hem. Jag tycker dock inte att det var sloseri med pengar, for nu vet jag ju att jag inte behover testa det igen.

image290
Waikiki Beach

image291

image292

image293


De tva trojor som jag kopte ar bada varldens finaste! Mamma, kolla pa den graa! Jag vet att du ocksa kommer att alska den. Star liksom Little miss sunshine pa ryggen! Tshirten med wonder woman alskar jag ocksa, tanker pa Seth i OC som jag forovrigt ocksa alskar! Ganska dyra grejer, men definitift varda pengarna :D
image294

image295

image296

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0