Sova kan vi gora i Sverige, eller nar vi dor

Ops! Tva veckor sedan jag skrev senast. Tiden gar fort nar man har roligt, mer sannt an sa kan inget bli! Nu har vi varit har i 7 freaking manader!  Det kanns som en och slutet av var aventyr kommer komma annu snabbare an borjan redan gatt. Usch och fy!  Roligt har jag minsan och inte mycket tid for datorer och sanna trakiga svenska saker. Har pa Hawaii gor man saker. Man hajkar, simmar, campar, dyker, spelar spel, spelar sporter, malar och umgas! Jag alskar det! Igar var vi pa Art-Party @ the Goat house. VI malade teckningar, gjorde trojor och massa annan konst. I lordags spelade vi fotboll, vollyboll och basket. Sport ar kul, aven om man inte ar bra! Jag hade tennis lektion tidigare idag och jag kan meddela mamma att jag faktiskt har blivit battre. Jag har aven surfat nagra ganger denna manaden. Sa kul och bra gick det ocksa sa nu ska det kopas brada. Jag har precis kommit in fran min simlektion. Ja, jag gar i simskola och alla hemma mobbar mig, men det ar fett kul. Och larorikt. Idag spelade vi undertvattenshockey. Lika roligt som det later, om inte roligare! Livet leker har pa Hawaii och jag med. I love it och jag vill aldrig komma hem!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ser gärna några bilder på undervattenshockey!

Har ni hjälm då också :)

2008-07-29 @ 00:42:24
Postat av: H

vadå jag vill aldrig komma hem :(

2008-08-03 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0