To cool for swedish school

Ja igar va ju forsta skoldagen har pa BYU Hawaii. Som sagt sa har ju jag och Lina i stort satt inga klasser tillsammans sa jag var lite nervos. Det jobbigaste ar ju att ata sjalv, men aven det gick bra. Jag har egentligen inget emot att sitta sjalv, bara det att jag  inte orkar prata med alla jobbiga manniskor som tror att man inte vill sitta sjalv och darfor satter sig brevid en. Onsdagar ar en av mina busy dagar. Om jag kommer in pa golf har jag det kl 07.00. Sen engelska, sen tennis foljt av kor. Efter det har jag ett tva timmars hal och sen dagens sista lektion som ar carer planing. Jag trodde att den kursen skulle vara nagot helt annat men det som den tydligen innehaller ar till och med battre an vad jag hade trott. Efter dne kursen kommer jag veta exakt vad jag vill jobba med och hur jag gor for att bli framgangsrik. Mina paron forstar sakert att denna kurs ar som gjord for mig. Koren var roligt, typ 70 pers och man jattelatt att fa A i. Samma sak med engelskan och carer planingen. Det roligaste kommer dock bli tennisen! Vi fick inte spela nagot forsta lektionen men vi blev tilldelade ett eget racket och ett skap! Infor varje lektion (eller nar man ska spela sjalv) lamnar man in sitt ID och sa far man (nytvattade) tennisklader och handuk med skolans logga! Sen nar man ar klar ar det bara att lamna in det igen sa tvattar de at en! Pa kvallen ville vi spela in oss lite med vara nya racketar. Jag har aldrig tidigare spelat tennis men jag tror faktiskt inte att jag ar ett totalt hopplost fall.

Och juste, jag skrev ju inte i forrgar heller. Da var alla nya studenter pa Polynesian Culture Centre, som skansen fast utan djur och om polynesisk kultur. Det kostar egentligen jattemycket att ga in dar men alla nya studenter far alltid en gratis rundtur dar i barjan av terminen.

Det funkar tydligen inte att ladda upp bilder idag sa jag gor det senare. Det ar ju det som ar roligast! Nu ska vi springa ivag pa modern dans, ska bli mycket spannande! Love!


Kommentarer
Postat av: Paps

Hoppas ni tar några "normala" bilder också. Inte spexar på varje kort....

2008-01-11 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0