Surf's up

Jag maste faktiskt erkanna att det finns en del snygga killar att titta pa har pa on. De senaste dygnet har jag mott en hel dros av just sanna. Det ar najs, for jag och Lina vill bara ha snygga vanner. Eller vanner som ar bra att ha pa nagot annat satt. Tex vanner som har bil, spelar golf och vanner som surfar. (Vi har en av varje). Det basta ar att varan van som surfar aven ar  fett het! Han heter Kyle och som jag skrivit forut ar han en "Local Boy" som bor brevid stranden.

Idag var det lordag och alltsa en perfekt dag for oss att lara oss surfa tankte vi sa Lina den modige ringde Kyle igarkvall och bestamde tid. Tur att jag har henne, jag hade aaaaldrig vagat ringa. Men han bara sa ja dirr, och sa att han skulle fixa brador till oss och allt! Bara hur gullig som helst i telefonen. Sa idag hangde vi pa stranden ett tag, sendan kl 13 gick vi till Kyle's hus for att mota honom. Vi hackade utanfor huset ett tag i hopp om att han skulle komma ut, men det gjorde han inte sa va var tvugna att knacka pa. Hans kompis kom och oppnade och sa att vi skulle stiga pa. Inte nog med att hans hus va snyggt, utan nar vi kom in i TV rummet lag han pa golvet med inget mer an en liten handuk runt hofterna! Mhmm! Ganska hett. Han och hans polare hade surfat hela morgonen sa de var helt slut men anda stallde de upp och tog med oss till stranden. Tyvarr var Kyle ingen bra larare for sa fort han sett till att vi kommit upp pa vara brador paddlade han ivag i varldens fart. Det var valdigt jobbigt att paddla och vagorna forde en bakat igen hela tiden. Vi var ute i typ 1.5 timme men vi provade aldrig sta upp pa bradan. Jag vagade inte ens forsoka pa grund av det grunda vattnet och de vassa reven. Men det var hur kul som helst i alla fall. Vi satt upp pa vara brador mitt ute i havet och bara snackade ett tag. Alltsa, ah, det var underbart. Kyle surfade med ett linne pa sig hela tiden men nar vi kom tillbaks sa tog han av sig det och OJ vilken snygg rygg han hade! Alltsa, jag och Lina ar overens om att ingen i hela varlden kan ha snyggare rygg an honom. Inte ens nastan. Jag ska fota den nasta gang sa att aven ni kan forsta hur snygg den ar. 

Kyle var inte den enda snygga killen vi traffade idag. For det forsta var det ju ganska manga halvnakna och valtranade man som sprang runt pa stranden. Men sedan nar vi skulle kaka middag satt vi med Robbie och da kom hans kompis som var fett snygg och satte sig mitt emot mig. Alltsa hans ogon var ju de finaste nagonsin! Han var han ifran Hawaii sa han var brun ocksa. Och han surfade. Sen kom andra snubbar och satte sig, varav den ena var ocksa han snygg. Eller han var nog mer sot, med cool stil.

Igar var det fetaset festen nagonsin har pa skolan. En valkomstdans for alla, nya, gammla och atervandande studenter. Det var utomhus och typ halften av dansgolvet var under ett partytalt, vilket var bra eftersom det osregnande storsta delen av kvallen. Med daliga erfarenheter fran forra veckans dans sa var jag inte allt for taggad infor denna. Men oj va kul det var! Varldens basta musik, varldens skonaste negrer som kunde dansa och varldens drag. Alltsa jag vagar nog pasta att det latt slag alla utestallen i hela Stockholm. Alla dansade helt dirty ocksa, sa som man ska dansa till negerdunk, sa det var bara att slappa loss och skaka pa allt man hade! Sa kul!Jag sa till Lina att det kandes som om vi var pa nan nattklubb pa Jamaica eller sa. Hon ba, "Men Linnea, vi ar ju pa Hawaii". Haha, juste ja! Det ar vi ju. Under dansen snackade vi med flera snygga, bla Gabe fran Brazilien och hans van John som bara var valdigt snygg. Sedan har ju Lina tydligen varsta hetingen i sin Psykologiklass ocksa, som vi dansa lite med.

Ja, ni farstar, det finns en hel del snygg folk har pa Hawaii. Jag ska se till att fota alla sa ni far se. Vi ska aven ta med kameran nasta gang vi "surfar" annars kommer nog ingen tro att vi ens har gjort det. Och juste, idag har jag fatt min forsta branna. Det kanns freakin' himla bra :)

Kommentarer
Postat av: Kräfto

Haha, hoppas verkligen ni kör naturlig bränna utan solkräm:p. Låter som ni har det toppenbra, fortsätt med det!
Sverige suger ju rätt hårt såhär års så lite avundsjuk är man ju:p
Tjo!

2008-01-13 @ 17:08:40
Postat av: Hanna

åå va avis jag blir på den där festen, minns inte ens när jag fick dansa sådär sist.. =(

2008-01-14 @ 16:04:09
Postat av: Ida

NEJ! Jag är INTE avundsjuk!

2008-01-14 @ 22:12:57
Postat av: Carolina

ohh sånt är ju aldrig fel=D

kan ju meddela dig om att det börjar bli vår här i schveeeden=Diallafall idag var det en sånhära vårig dag:) heelt underbart.. men jag antar att du har det bättre din hynda=D saknar också den där sortens dans.. va ett jävla tag sen sist för lyckar ju alltid ha på mig förstora klänningar:(:(

miss U

2008-01-14 @ 22:14:28
Postat av: tine

åhh vad kul ni verkar ha:) jag vill lätt se när du sk surfa hehe:P ha det bra och ta hand om dig

KRAAAAM

2008-01-15 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0