Somewhere over the rainbow

Igar efter att vi bloggat klart for dagen, efteratt vi kollat facebook och efter att vi hade spelat ping-pong sa drog vi och vara nyaste vanner till stranden for att chilla och for att ha en Bonfire. Lite OC-varning dar alltsa! Hahah, jag var sa himla glad. Folk grillade marshmallows och spelade "somewhere over the rainbow" pa sina ukeleles. Ganska mysigt helt enkelt. Vi hookade dessutom up med varsta sota surfarkillen har ifran on. Han gar inte pa BYU utan pa Pacific och bor precis brevid stranden. Han lovade att lara oss surfa och han skulle till och med se efter om han kunde fa tag pa nagra billiga brador till oss. Thihi!

image71

image72

image70

image73
Killen som sitter brevid mig heter Robbie, han ar en av det normala som vi larde kanna pa bussen. Jag diggar honom fett. Riktigt skon snubbe!

Idag var det ju sondag hela dagen, vilket jag tycker ar lite jobbigt, for man kan inte gora nagonting pa hela dagen. Dessutom var det fastesondag och da gar det inteheller att ata nagonting pa hela dagen. Matsalen oppnar bara till middag sa man har liksom inget annat val an att fasta. Sa aven jag gjorde det, vilket iofs ar bra. I brist pa annat hangde vi med pa promenad runt templet. Vi larde Chris och Shane nagra sveska gettofraser sa som "snygg stjert bruden", "skaka rumpa", "vad ar det fragan om", "vad hander len" och "du ar fett snygg". Kanske inte sa getto nu nar jag tanker efter, bara ruggit kul. Igar pa Walmart ville vi kopa nan kul film att fordriva dotiden med, men vi kande att vi inte riktigt hade rad. Till var stora lycka hittade vi ett stall med dvds precis vid kassan som bara kostade 1 $ st! Vi hade valdigt svart att valja men till slut slog vi till pa "Rehearsal for murder". Vi kollade pa den idag och det maste vart den aldsta och mest B-iga film jag nagonsin sett! Men av en film for 6.50 kr hade vi faktiskt inte vantat oss mycket annat. 

image74

image75
Lina, Chris, kommer inte ihag hans namn sry, Shane och jag vid templet tidigare ikvall :)

Kommentarer
Postat av: Mathias Krylborm

du och lina får ha det riktigt bra i hawaii alltså! lycka till så mycket med plugget! kul att kunna läsa vad ni gör där borta!:)

2008-01-07 @ 12:56:49
Postat av: Pappa

Varför går alla andra i bermudashorts och ni i långa byxor? Har ni inte blivit av med jetlaggen än?

2008-01-07 @ 22:11:09
Postat av: Lina

Harry, harry, harry.... Det ar varmt ute, men man blir myggaten pa kvallarna om man inte har klader pa sig! For det andra sa ar det sjukt kallt inomhus!! De har AC som aldrig forr! Alltsa fryser man ihjal... DARFOR har vi byxor pa oss. For det tredje sa kan man typ inte ha nat pa sig har borta under lektionstider osv. Jeans ar det enda anstandiga vi kan ha pa oss :P

2008-01-08 @ 00:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0