Gardagen i korthet

Mandagar ar min jobbigaste dag. Jag har lektioner nonstop fran 9 till 4, jag hinner inte ens ata lunch eller duscha efter tennisen. Men det gor inget, for det mesta ar valdigt roligt och jag har inte alls mycket nagon annan dag. Sa har sag min dag ut igar:

- 7 am, vakna
- 7.30 am, ata frukost
- 9 am, engelska
- 10 am, engelska (igen fast en annan klass)
- 11 am, tennis :D
- 12 noon, kor
- 1 pm, instructional mutimedia (forsta gangen och det var fett kul!)
- 4.30 pm, middag och chill i matsalen i ca 2,5 timme
- 7 pm, leka lekar med Lina, Robbie och "Mike" (helt klart dagens roligaste!)
- 8 pm, family home evning med "catch the flag" (mitt lag vann)
- 9.30 pm, tillbaka pa rummet, gora i ordning for sangen
- 10.30 pm, godnatt!

Idag har jag bara haft en lektion. Nu har vi massa grejer vi maste fixa till rummet. Jag maste fixa internet till min laptop och kopa en san dar liten tunn madrass till sangen. Det mest akuta ar dock att hinna tvatta eftersom vi inte gjort det nagon gang hittills.


Kommentarer
Postat av: Cissi

tja! mamma undrar hur många grader det är...dom ska ju dit =p - utan mig..men kul ni verkar ha det! här hemma e det bara kallt och lerigt...leira e surare än vanligt så allt e som vanligt. haha.
kram!

2008-01-17 @ 21:02:18
Postat av: Ulf

Hallå Linnea!

Kul att läsa din blogg, känns bra att du är med Lina och tar hand om henne.

Verkar som att ni båda har ett underbart schema, vad gick jag i för skola egentligen? Ni verkar ha valt helt rätt.

Fortsätt att skriva, vi är många som läser. Du har helt underbara kommentarer, skönt att se att du inte köper US-kulturen rakt av utan kan se igenom med svenska ögon.

Alla hälsar, ge Lina en stor kram från hennes familj här hemma och be henne ge en tillbaka till dig.

Ulf

2008-01-17 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0