Dagen efter

Vi borjade denna dag, som alltsa ar samma dag som den som ar nu nar jag skriver, med en joggingrunda till och langs med Tempel Beach. Det har aldrig varit sa najs att springa. Det ska bli en vana. Det som ar sa bra med att springa langs stranden ar ju att man efter traningspasset kan svalka sig lite. Det gjorde vi. Sedan blev det lunch. Var 'meal-plan" har inte borjat annu sa dessa forsta dagar har vi atit valdigt lite. Ett mal om dagen. Forsta dagen blev det middag, igar frukost och idag lunch. Sa vi varierar oss i alla fall lite. I morgon borjar det handa lite grejer, vi ska pa "new student orientation" bla. Hitils har vi varit i stort satt ensamma pa skolan, allt ar stangt och vi ser aldrig nage folk. Men nu borjar de komma. I morgon maste alla nya vara har namligen. Jag kan gladja er dar hemma med att det regnar asmycket! Inte mycket solvader forutom det vi hade i dag. Men det gor inget. Vi ska ju vara har ett tag. Thihi!

image59
Dar vi sprang

image60
Jag blev ganska glad nar vi forsta gangen oppnade dorren till varat rum och sag att det var rosa. Det ar verkligen helt rosa, allting! Och jag matchar med bade lakan, handuk och nattlinne :)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Åh rosa!

2008-01-02 @ 22:43:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0