Dagens Irritationsmoment

Alla de som känner mig vet att jag har väldigt, väldigt lätt för att irritera mig på saker. Jag stör mig på allt och alla. Det är nog min största svaghet. Men just idag stör jag mig på något som inte är så kontigt att störa sig på och som många andra också borde störa sig på om de visste bättre. Just idag stör jag mig så oliiiiidligt mycket på folk som publicerar bilder som är likadana. Folk som lägger upp 10 bilder på samma person ur samma vinkel och det ända som är annorlunda är personens smile. När man fotograferar så brukar man ofta ta flera bilder på samma sak, i hopp om att  någon dem ska blir bra. Sedan väljer man ut den bästa och om man vill lägga upp någon bild så lägger man upp den. Men den här gruppen av människor som jag nu är så irriterad på, de laddar upp alla bilder de tagit, även de som är fula och dåliga. De verkar som om de kopplar kameran till datorn och för över bilderna direkt till sitt facebook-album, utan att ens kolla på dem. Eller så tycker de helt enkelt att alla bilder är så snygga så att de inte kan välja, utan laddar upp alla bara därför. Alltså jag sitter här på jobbet och har jättetråkigt. Så tråkigt att jag sitter och kollar på folks bilder på facebook. Men hur tråkigt jag än har det så tycker jag inte att det är underhållande att se 10 000 identiska bilder! Inte heller tycker jag att det är underhållande att se 10 bilder på några himla lussebullar som ligger på en plåt. Vem sjutton lägger upp bilder på lussebullar på facebook?! Jag och Lina pratade om detta förra veckan men nu har det hänt igen och det är därför jag är så irriterad på det just nu. Jag blir verkligen upprörd över detta! Finns det ingen annan som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: Lina

Dagens? Linnéa, detta måste väl ändå vara MÅNADENS irritationsmoment?

2007-12-17 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0